Friday, June 18, 2010

ありがとう。。ベストフレン!!


Sahabat, 誕生日おめでとう~

Walau kita banyak perbezaan,
saya suka makan sotong, awak suka udang,
saya suka beras nihon, awak suka beras siam,
saya suka pink&hijau, awak suka putih&purple,
saya kalut&serabut, awak tenang&cool,
saya banyak cakap&merungut, awak diam&mendengar,
saya kedekut, awak suka shopping,
Tapi awak terima saya seadanya, ありがとう~

Sahabat,
saya tahu saya tak mampu nak jadi
adi yang selalu dengar masalah awak,
tina&elin yang selalu jadi teman shopping awak,
kakda&luni yang selalu bersama awak,
berd&gee yang selalu menghiburkan hati awak..
Tapi awak terima saya seadanya, ありがとう~

Maaf kalau selama ini saya banyak menyusahkan awak,
Maaf kerana saya tak mampu nak jadi seperti mereka untuk awak,
Terima kasih sebab terima saya sebagai kawan awak.


ありがとう。。ありがとう。。。ベストフレン~




"Ya Allah aku sayang sahabatku ini, Kau kasihilah dia sepertimana Engkau mengasihi para Rasul&hamba-hambaMu yang soleh...Berkatilah umurnya, dan kurniakanlah yang terbaik untuk dunia&akhiratnya...Peliharalah ukhwah antara kami hanya semata-mata keranaMu dan temukanlah kami kembali di syurga nanti...Amin.."



^melihat SATU kepada banyak, melihat banyak kepada SATU^

6 comments:

  1. Tao xpo.jgn wat ak sayu di hari jadi la huk3

    ReplyDelete
  2. uwaaaa...sedih sedih sedih...nok nangis wei...

    ReplyDelete
  3. bakpo nih..?
    hm, sayang semua org~
    terima kasih terima saya seadanya...
    saya tahu sy xdpt jadi sahabat yg baik utk sumorg...
    insyaAllah, korekara akan perbaiki diri...gambarimasu~

    ReplyDelete
  4. salam~
    dz bru jmpe blog ko~ :D

    ReplyDelete
  5. w'salam...lambat ar nisa~
    huhu...neway, missed u..

    ReplyDelete